ذخیره سدهای تهران هنوز زیر 25 درصد است / فراخوان نصب تجهیزات كاهنده مصرف با تماس به 122

ذخیره سدهای تهران هنوز زیر 25 درصد است / فراخوان نصب تجهیزات كاهنده مصرف با تماس به 122

سخنگوی سازمان آب و فاضلاب استان تهران با هشدار نسبت به "سراب پرآبی" در پی بارندگی‌های اخیر، اعلام كرد كه علیرغم بارش‌ها، تهران همچنان با تبعات 5 سال خشكسالی پیاپی دست‌ و پنجه نرم می‌كند.
او با اشاره به مصرف روزانه 3 میلیارد لیتر آب در پایتخت، از طرح نصب ضربتی تجهیزات كاهنده مصرف برای شهروندان خبر داد و گفت: جداسازی شبكه آب شرب و غیرشرب در تهران به دلیل زیرساخت‌های قدیمی، تقریباً غیرممكن است.

1 ماه پیش
خیز شهرداری پاكدشت برای یك پروژه بزرگ آبی

خیز شهرداری پاكدشت برای یك پروژه بزرگ آبی


شهردار پاكدشت از اجرای یك ابرپروژه در حوزه جداسازی آب شرب و آب خام یاد كرد؛ درپی عملیاتی شدنِ این پروژه سرانه فضای سبز این شهرستان به میزان قابل توجهی افزوده خواهد شد.

9 ماه پیش
جداسازی مصرف آب شرب و آب شستشو در استان تهران، امكان‌پذیر نیست+فایل صوتی

جداسازی مصرف آب شرب و آب شستشو در استان تهران، امكان‌پذیر نیست+فایل صوتی

معاون درآمد و امور مشتركان آب و فاصلاب استان تهران گفت: در شهر تهران 10 هزار كیلومتر شبكه آبرسانی داریم. اگر قرار باشد آب شرب جدا شود باید 10 هزار كیلومتر دیگر شبكه ایجاد شودكه هزینه آن از عهده شركت آب و فاضلاب خارج است.

4 سال پیش