عملكرد رسانه ها در آگاهی بخشی

برنامه رادیویی «چراغ» امشب با عملكرد رسانه ها در آگاهی بخشی بیماری ایدز را بررسی می كند.

1397/05/15
|
13:06
|

رسانه ها در فرآیند ارتباطی كه با مخاطب برقرار می كنند چند نقش مهم بر عهده دارند كه یكی از اصلی ترین آنها وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است. این آگاهی بخشی می تواند در زمینه های مختلفی صورت بگیرد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... یكی از این عملكردها اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درخصوص بیماری ها و پیشگیری از آن است.
برنامه «چراغ» رادیو تهران امشب از ساعت 21 با موضوع عملكرد رسانه ها برای آگاهی سازی درباره بیماری ایدز روی آنتن می رود.
برنامه تركیبی چراغ تلاش می كند تا موضوعات فرهنگی و اجتماعی كه در طول روز در جامعه و بین اخبار و رویداد های روزانه در جریان بوده است را بررسی كرده و مورد نقد و واكاوی قرار دهد.
بخش های گوناگون این برنامه را گفت و گو با كارشناسان، گزارش های میدانی ، تحلیل اخبار روز با نگاه تحلیل وآیتم های مرتبط با موضوعات هر برنامه تشكیل می دهد.
این برنامه به تهیه كنندگی انسیه سمیعی پور ، گزارشگری آرزو مددی ، كارشناس مجری سعید اسلام زاده ، كارشناس خبری علی البرزی و ارتباطات یاسر كتاییان از رادیو تهران به صورت زنده پخش می شود.

دسترسی سریع