رئیس مركز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: سامانه ارتباطات مردمی «سامد» فقط برای بازگو كردن مسائل و مشكلات شخصی نیست؛ مردم برای طرح ایده و بازگو كردن مشكلات باید نگاه وسیعتری داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران، محمدرضا جوادی یگانه مشاور اجتماعی و رئیس مركز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در گفت و گو با «بام تهران» اظهار داشت: مركز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، مركزی برای ارتباط مردم با دولت است نه فقط رئیس جمهور. این سامانه با عنوان «سامد» و آدرس اینترنتی https://111.ir در اختیار شهروندان است.
وی افزود: نظرها، شكایتها، درخواستها، ایدهها و پیشنهادهای ثبت شده از سوی شهروندان در این سامانه ثبت میشود و این مركز وظیفه پیگیری این موارد را بر عهده دارد.
جوادی یگانه اظهار داشت: عمده پیامهایی كه در سامانه «سامد» ثبت میشود درخواستهای اقتصادی فردی است و تحقق آنها ممكن نیست. به عنوان مثال روز دوشنبه 23 مهر 54 پیام تلفنی برای افزایش شهریه غیر عادی یك بخش آموزشی داشتیم كه در حال پیگیری آن هستیم.
مشاور اجتماعی و رئیس مركز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری یادآور شد: هفته گذشته 48 هزار بازنشسته آموزش و پروش در مكانی تجمع كرده بودند؛ كه با مراجعه حضوری و مكالمه با نمایندگان آنها چندین جلسه و مكاتبه با دفتر رئیس جمهور و آموزش و پرورش داشتیم كه منجر به رفع این مشكل شد.
وی در ادامه گفت و گو با رادیو تهران اظهار داشت: سامانه «سامد» فقط برای بازگو كردن مسائل و مشكلات شخصی نیست؛ مردم باید نگاه وسیع تری داشته باشند و برای بازگو كردن ضعف دستگاههای مختلف و طرح ایده در راستای بهبود حكمرانی در كشور با این سامانه در ارتباط باشند. همچنین پیامهای ارتباط مردمی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز به مركز ما ارائه داده شده و پیگیری میشوند.
مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبكه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.
كانال رادیو تهران را در پیام رسان بله به نشانی tehraan360@ جستجو كنید.
علاقهمندان میتوانند برنامههای رادیو تهران را از اپلیكیشن ایران صدا دریافت كنند.
*هرگونه بهره برداری و استفاده از محتوای پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران تنها با ذكر منبع مجاز است.