فرصتها و تهدیدهای ابزارهای دیجیتال در زندگی كودكان؛ راهكارهای مدیریتی والدین شنوندهی گفتگوی برنامهی «نسل فردا» با خانم دكتر كاشانی وحید نویسنده، مترجم كتاب كودك و نوجوان، كارشناس حوزه خانواده و استاد دانشگاه با موضوع " تأثیرات مثبت و منفی ابزارهای دیجیتال بر زندگی كودكان "باشید. >21 روز پیش
برنامه «خانه دوم»؛ این قسمت «فومو» در فضای مجازی برنامه «خانه دوم» رادیو تهران با محوریت خانواده و نوجوانان، در این قسمت به موضوع «فومو» (Fear of Missing Out) یا همان اضطراب جا ماندن از جمع دوستان در شبكههای اجتماعی پرداخته و تلاش میكند با حضور نوجوانان، والدین و یك روانشناس، ابعاد مختلف این پدیده و راهكارهای مواجهه با آن را بررسی كند. >1 ماه پیش
بازیهای ویدئویی در زندگی نسل Z حذفشدنی نیست! شنوندهی بخشی از گفتگوی برنامهی « خانهی دوم » با علیرضا پیر توسعه دهنده بازیهایی رایانهای، دربارهی تولید این بازیها و تأثیر آنها در زندگی نسل z باشید. بنا به تعریف جامعهشناسان نسل z افرادی هستند كه بین سالهای 1995 تا 2010 میلادی و به تاریخ شمسی 1375 تا 1390 متولد شدهاند. این نسل در یك فضای كاملاً دیجیتال بزرگ شدهاند و اینترنت و تكنولوژی، تاثیری انكارناپذیر بر آنان گذاشته است. >4 ماه پیش
بازیهای رایانهای؛ دومین محصول پر مخاطب فرهنگی با بیش از 30 میلیون مخاطب در كشور شنوندهی گفتگوی برنامه ی«خواندنیها كم نیست» با محمدصادق دهنادی از بنیاد ملی بازیهای رایانهای باشید. >5 ماه پیش
سه دانستنی ضروری درباره سواد بازیهای رایانهای در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره دانستنی های ضروری درباره سواد بازیهای رایانهای باشید. >2 سال پیش