نقشه راه آرایش رسانهای در نبرد شناختی از منظر رهبر انقلاب اسلامی؛ تأكید بر آیندهنگری، فناوری و جریانسازی مردمی در برنامه «دور یك میز» رادیو تهران، دكتر علیرضا چابكرو، مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه ارتباطات و رسانههای نوین، با تشریح رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، به تبیین اولویتها و الزامات جبهه فرهنگی و رسانهای كشور در شرایط كنونی و در میدان نبرد شناختی پرداخت. 4 روز پیش
رسانه در تله دفاع یا در موقعیت حمله؟ نقد انفعال رسانهای در نبرد شناختی در برنامه «دور یك میز» رادیو تهران، گفتوگویی با دكتر رضا گنجی، تحلیلگر و كارشناس رسانه به بررسی نقشه راه آرایش رسانهای در میدان نبرد شناختی اختصاص یافت؛ گفتوگویی كه با تكیه بر بیانات اخیر رهبر عالی ایران، بر ضرورت عبور از پاسخگویی صرف به شبهات و حركت بهسوی ابتكار عمل و هجوم رسانهای به نقاط ضعف دشمن تأكید داشت. 4 روز پیش
نقشه راه آرایش رسانهای در نبرد شناختی؛ از پیشقراولان رسانهای تا عنصر غافلگیری در برنامه «دور یك میز» رادیو تهران، با حضور دكتر رضا گنجی تحلیلگر و كارشناس رسانه، موضوع نقشه راه آرایش رسانهای در میدان نبرد شناختی بررسی شد؛ گفتوگویی كه با مرور تجربههای سه دهه اخیر جنگها، نقش رسانهها پیش از حملات نظامی، و دلایل غافلگیری در برخی رخدادهای اخیر منطقه را تشریح كرد. 4 روز پیش
جنگ شناختی در اوج، رسانه داخلی در خواب؛ هشدارهایی كه 40 سال است شنیده نمیشود در برنامه «دور یك میز» رادیو تهران، دكتر علیرضا چابكرو، مدرس دانشگاه و پژوهشگر ارتباطات و رسانههای نوین، با تشریح جایگاه جنگ شناختی و رسانهای، بر لزوم تدوین نقشه راه و آرایش تهاجمی رسانهای جمهوری اسلامی در شرایط كنونی تأكید كرد. 4 روز پیش
ارتقای سواد رسانه ای به معنای شناخت سره از ناسره مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جنگ را تلخ ولی اتحاد را از فواید آن دانست و افزود: لزوم ارتقای سواد رسانه ای به معنای شناخت سره از ناسره است . دشمن، مدعیِ طرفداری از ملت ایران است اما این سخن ابلهانه است.برخی افراد كه حتی جمهوری اسلامی را قبول ندارند، امروز خود را موظف به پشتیبانی از فرمانده كل قوا میدانند. 6 ماه پیش
نمایشگاه رصتا 29 شهریور به كار خود پایان میدهد+فایل صوتی مسئول نمایشگاه ساترا در نمایشگاه رصتا: این نمایشگاه فرصتی فراهم كرده تا سكوهای مختلف آموزشی، نمایشی و كاربر محور علاوه بر همافزایی، با شناخت رقبا جایگاه خود در زیستبوم رسانه را پیدا كنند. 1 سال پیش
اقناع مخاطب؛ تكنیكی كه رسانههای غربی در آن مهارت بسیاری دارند+فایل صوتی اصفهانی كارشناس رسانه گفت: رسانههای غربی در استفاده از تكنیك اقناع سازی مخاطب بسیار مهارت دارند؛ آنها به 80 درصد اصل خبر وفادار هستند ولی 20 درصد مابقی را آنگونه كه دوست دارند منتشر میكنند. 2 سال پیش
گزارش از پشت صحنه برنامه انتخاباتی «جزر و مد»؛ رادیو و انتخابات این روزها كه به روزهای انتخابات نزدیك میشویم در هر محفلی سخن از مناظرهها، شعار و وعده و وعیدهای نامزدهای انتخاباتی است، در این بین رسانههای جمعی در رونق بخشیدن به انتخابات نقش بسزایی دارند. 8 سال پیش