برنامه «پل مدیریت»در رادیو تهران برنامهای گفتوگومحور است كه بادعوت از مسئولان شهری استان تهران پاسخگوی سؤالات ودغدغههای شهروندان میشود.اطلاعرسانی، آگاهیبخشی و ارتباط مؤثر بین مردم و مسئولان رویكرد اصلی این برنامه است.
آویده بزرگی، مجری برنامه گفت: تلاش ما این است كه ارتباطی بین مردم و مسئولان ایجاد كنیم. مسئولان از مدیران ارشد هستند كه ما در برنامههای خودمان دعوت میكنیم یا در بخشهای مختلفی كه مردم با آنها سروكار دارند مانند اداره برق، شركت گاز،نهضت سوادآموزی و...حضوردارند. ما دراین برنامه سعی میكنیم ازگفتن تاریخچه و آمار مطول پرهیز كنیم،چون شایدخیلی به كارمردم نیاید؛بنابراین به مسائل عملكردی واتفاقهایی كه درحال حاضرمیافتد میپردازیم. بزرگی ادامه داد: چند بخش داریم. یك بخش این است كه گزارش عملكرد كوتاه و مختصر ارائه دهیم، مردم با سازمانهای مختلف و عملكرد آن آشنایی دارند ولی اینكه در حال حاضر چه اتفاقهایی میافتد و احتمالا چه چیزهایی به مجموعه اضافه شده یا چه فناوریها و تكنولوژیهای جدیدی كه راههای ارتباطی مردم را سادهتر كند یا عملكرد آن سازمان را بهبود داده باشد هم توضیح داده میشود. بخش دیگر طبیعتا چالشهایی است كه آن سازمان دارد كه آنها را مردم هم باید بدانند. بخش مهمتر گفتن راههای ارتباطی است؛ چون هر سازمان و نهادی راههای ارتباطی مختلفی دارد از جمله تلفن، پیام كوتاه و بخش خیلی مهم آن معمولا ارتباطهای مردمی با مدیران ارشد است كه حتما باید اطلاعرسانی شود. بزرگی ادامه داد: بهعنوان مثال ما در سازمان انتقال خون یك گزارش عملكرد مختصری از مدیر ارشد میگیریم، چالشهای آنها را میشناسیم و اینكه مردم چطور میتوانند با آنها ارتباط برقرار كنند؛ ضمن اینكه سؤالات خیلی زیادی درباره چگونگی اهدای خون از طرف مردم مطرح است، مسائل آقایان چگونه است و مسائل خانمها به چه صورت است، مراكزكجاهستند وتاچه ساعتی فعالند،آیا ازهركسی خون گرفته میشود یا نه؟ چه تسهیلاتی برای كسی كه میخواهد خون بدهد وجود دارد و... را مطرح میكنیم و خیلی از سؤالات مردم در این برنامه پاسخ داده میشود.
مجری این برنامه افزود: پل مدیریت همه نهادها را میتواند پوشش دهد و مسئولان نهادها را به برنامه دعوت كند، كمیته امداد امام خمینی، سازمان اداره اسناد و املاك، نیروی انتظامی و همه بخشهایی كه مردم با آنها سروكار دارند.او درباره نحوه طراحی پرسشها گفت: بهعنوان مجری برنامه و با توجه به سابقه 20 سالهای كه در رسانه دارم و تجربه برنامههای گفتوگومحور زیادی كه داشتم خیلی از سؤالها را با مسئولان مطرح میكنم. بزرگی درباره ارتباط مخاطبان با برنامه بیان كرد: مخاطبان از طریق سامانه پیامكی رادیو تهران میتوانند با برنامه در ارتباط باشند. وی درخصوص نداشتن بخش گزارش در برنامه گفت: دغدغه برنامه این نیست كه حتما گزارشی در آن پخش شود، با توجه به این كه برنامه تصویری است یك مقداری متفاوتتر از یك برنامه صرف رادیویی عمل میكند. یك جلوههای بصری هم به آن اضافه شده و در فرصت یك ساعته برنامه دیگر جای مانور نیست. دغدغه ما این است كه با مسئول مربوط صحبت كنیم اما همزمان تصاویری را هم مربوط به موضوع برنامه پخش میكنیم. بزرگی درباره موفقترین قسمت برنامه گفت: من چند ماهی است كه به دوستان در این برنامه پیوستم، اینكه بخواهم انتخاب كنم دشوار است، چون هر برنامهای یك نقطه قوتی و یك درخششی دارد، ولی چیزی كه ما به آن توجه داریم انتقال مطالبات مردم به مسئولان است.