سخنگو و معاون پیشگیری و كاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران: سطح آگاهی و مواجه با بحران در جامعه بالاتر رفته است به مناسبت 22 مهر (13 اكتبر) روز جهانی كاهش اثرات بلایای طبیعی شنونده گفتگوی برنامه «بازار تهران» با دكتر حسین ظفری سخنگو و معاون پیشگیری و كاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران كشور درباره اقدامات و سرمایهگذاری ها برای كم كردن اثرات بلایای طبیعی در كشور باشید. >1 ماه پیش
با تكنولوژیهای خُرد مقیاس، مردم را وارد عرصه مالكیت و بهرهمندی اقتصادی خواهیم كرد شنونده گفتگوی برنامه «بازار تهران» با دكتر علی سعیدی استاد اقتصاد دانشگاه درباره راهكارهای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشاركت مردم) باشید. >6 ماه پیش
اهدا چهارصد میلیون تومان به نفرات برتر جایزه ادبی جلال در این برنامه شنونده گفتگوی مهدی اسماعیلی با گلعلی بابایی دبیر علمی شانزدهمین جایزه ادبی جلال آلاحمد و علی رمضانی مدیرعامل خانه كتاب و ادبیات ایران در نشست خبری این جایزه باشید. >11 ماه پیش
كاهش تراز غیرنفتی بین ایران و چین از دستاورهای سفر معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه به چین در این بخش از برنامه «بازار تهران» شنونده صحبت های احسان خاندوزی وزیر اقتصاد درباره دستاوردهای سفر معاون اول رئیس جمهور و وزاری اقتصاد و صمت به چین باشید. >12 ماه پیش
استاد محمدرضا شفیعی كدكنی چهره نام آشنای ادبیات معاصر به مناسبت 19مهر سالروز تولد استاد محمدرضا شفیعی كدكنی، ادیب و شاعر روزگار ما، شنونده پادكست «كتاب شب» كه روایتی از زندگی و آثار استاد است را با اجرای بهروز رضوی بشنوید. >1 سال پیش
حفظ امنیت اطلاعات در نرم افزارها و شبكههای اجتماعی تا چه اندازه اهمیت دارد؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره اهمیت حفظ امنیت اطلاعات در نرم افزارها و شبكههای اجتماعی باشید. >1 سال پیش
چهار رویكرد سواد رسانهای نسبت به رسانه كدامند؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره چهار رویكرد سواد رسانهای نسبت به رسانه باشید. >1 سال پیش
مخاطب شناسی امام سجاد(ع) و تأثیر رسانهای خطبههای ایشان در واقعه عاشورا در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره تأثیر رسانهای خطبههای امام سجاد(ع)، مخاطبشناسی دقیق و شیوه بیان ایشان در تسخیر افكار عمومی باشید. >1 سال پیش
18 شهریور؛ سالروز شهادت احمد شاه مسعود، فرمانده مجاهد مقاومت به مناسبت 18 شهریور سالروز شهادت احمد شاه مسعود، از فرماندهان مقاومت دربرابر اشغالگری نیروهای شوروی در افغانستان، شنونده این بخش از برنامه تقویم مقاومت باشید. >1 سال پیش
برخی معایب استفاده از كتابهای الكترونیكی بشناسیم! در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره معایب استفاده از كتابهای الكترونیكی باشید. >1 سال پیش
راهكارهایی برای افزایش ایمنی در فضای مجازی در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره ایمنی در فضای مجازی و استفاده از رسانه باشید. >1 سال پیش
چه اطلاعاتی از كارت بانكی را نباید در اختیار دیگران قرار داد؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره حفاظت از كارت بانكی باشید. >1 سال پیش
راهكارهای برای مصون ماندن در فضای مجازی و كاهش آسیبها در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره راهكارهای كاهش آسیب در فضای مجازی و مصون ماندن در این فضا باشید. >1 سال پیش
والدگری رسانهای یعنی چه؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره آسیبهای فضای مجازی برای كودكان و والدگری رسانهای باشید. >1 سال پیش
شلختهنویسی در فضای مجازی چگونه به فرهنگ ما آسیب میزند؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره یكی دیگر از آسیبهای فضای مجازی به نام شلخته نویسی باشید. >1 سال پیش
اصل اول در فضای مجازی؛ اعتماد نكردن است! در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره آسیب های فضای مجازی و غیر قابل اعتماد بودن افراد در این فضا باشید. >1 سال پیش
تغییر ذائقه رسانهای چگونه ایجاد میشود؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره تغییر ذائقه رسانهای باشید. >1 سال پیش
فنون مغالطه رسانهای كدامند؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره مغالطه رسانهای و تفاوت آن باتكنیكهای اقناعی باشید. >1 سال پیش
مغالطه رسانهای چگونه ما را فریب میدهند؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره مغالطه رسانهای باشید. >1 سال پیش
امیدآفرینی در پوشش خبری بحران چگونه باید باشد؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره پوشش خبری بحران و ضرورت امیدآفرینی باشید. در این برنامه نحوه پوشش خبری زلزله تركیه و سوریه مورد بررسی قرار گرفته است. >1 سال پیش
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی: یكی از نقشههای دشمن در بحث حجاب؛ دو قطبی كردن جامعه است شنونده گفتگوی اختصاصی برنامه «شهرآفتاب» با دكتر غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی درباره مسئله حجاب باشید. >1 سال پیش
آنچه میخواهید از فضای متاوِرس بدانید در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره فضای متاورس (احساس بودن در فضای واقعیت مجازی به شكل واقعی و ملموس) باشید. >1 سال پیش
هنگام استفاده از فیلترشكن چه نكاتی را باید بدانیم؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره استفاده از فیلترشكن باشید. >1 سال پیش
اطلاعات شخصی در فضای مجازی چه خطراتی برای كاربران دارد؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره از دست دادن اطلاعات در فضای مجازی باشید. >1 سال پیش
حریم خصوصی در فضای مجازی به چه معنا است؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره اشتباهات فضای مجازی و حریم خصوصی در این فضا باشید. >1 سال پیش
اخلاق مداری در فضای مجازی چگونه است؟ در این قسمت از برنامه «یك كلاغ؛چهل كلاغ» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره رعایت اخلاق در فضای مجازی باشید. >1 سال پیش
سه اشتباه رایج كاربران در فضای مجازی كدامند؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره سه پیش فرض غلط كه كاربران از فضای مجازی دارند (اشتباهات رایج)، باشید. >1 سال پیش
رعایت اصول اخلاقی در فضای مجازی را جدی بگیریم! در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره اخلاق در فضای مجازی باشید. >1 سال پیش
قدرت تلویزیون در انگارهسازی و تغییر سبك زندگی در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره قدرت تلویزیون در انگارهسازی های ذهنی مخاطب باشید. >1 سال پیش
مفهوم نشانهشناسی در سواد رسانهای چیست؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره علم نشانهشناسی در سواد رسانهای باشید. >1 سال پیش
14 راهكار برای حفظ حریم شخصی در مقابل رسانهها در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره روشهای حفظ حریم شخصی در مقابل رسانهها باشید. >1 سال پیش
سه دانستنی ضروری درباره سواد بازیهای رایانهای در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره دانستنی های ضروری درباره سواد بازیهای رایانهای باشید. >1 سال پیش
تأكید رهبر انقلاب بر جبران عقبماندگیهای اقتصادی دهه 90 در دیدار با تولیدكنندگان، كارآفرینان و فعالان عرصه دانشبنیان شنونده گفت و گوی برنامه «شهر آفتاب» با دكتر احمد عارفخانی فعال سیاسی و فرهنگی درباره تشریح و تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدكنندگان و كارآفرینان و فعالان عرصه دانشبنیان در روز دوشنبه مورخ 10 بهمن ماه باشید. >1 سال پیش
چه تفاوتی بین مخاطب فعال و مخاطب منفعل وجود دارد؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره ویژگی مخاطب فعال و مخاطب منفعل باشید. >1 سال پیش
تفاوت خبر جعلی با شایعه در چیست؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره تشخیص اخبار واقعی در فضای مجازی و تفاوت خبر جعلی با شایعه باشید. >1 سال پیش
آشنایی با انواع فنون اقناع و نحوه كاربرد آنها در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره انواع فنون اقناعی باشید. >1 سال پیش
چه چیزی می تواند اعتبار یك پیام را مشخص كند؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره اعتبار پیام و انواع آن باشید. >1 سال پیش
دستاوردی دیگر از محققان كشور؛ ساخت جداكنندههای فراصوت برای نمزدایی از گاز طبیعی در صنعت گاز شنونده گفت و گوی برنامه «علم بهتر است» با سینا نباتی مجری طرح ساخت جداكنندههای فراصوت از نمزدایی از گاز طبیعی باشید. این محصول در خروجی چاههای گازی به منظور نمزدایی و بازیابی میعانات گازی و جداسازی آنها از گاز طبیعی قابل استفاده است. >1 سال پیش
قانون مكث 30 ثانیه در سواد رسانهای چیست؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانهای درباره قانون مكث 30 ثانیه باشید. >1 سال پیش
پیام رسانی رسانه ها برای مخاطبان بر چه اصولی استوار است؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره فهم پیام های رسانه ای باشید. >1 سال پیش
مفهوم ارزشهای خبری و انواع آن در خبر كدامند؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره ارزش های هفتگانه خبری باشید. >2 سال پیش
رسانهها با استفاده از كلیشه زیبایی سعی در گرم نگه داشتن بازار مصرف سرمایه داری دارند در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره مفهوم كلیشه بدن باشید. >2 سال پیش
تعریف انواع سواد از نگاه سازمان جهانی یونسكو در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره تعریف سواد رسانه ای از دیدگاه سازمان جهانی یونسكو باشید. >2 سال پیش
نمادها چگونه به كلیشههای ذهنی تبدیل میشوند؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره استفاده از نمادها باشید. >2 سال پیش
مفهوم انگاره و انگاره سازی چیست؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره مفهوم انگاره و انگاره سازی رسانه ها باشید. >2 سال پیش
لایه های پیدا و پنهان پیام های رسانه ای كدامند؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره لایه های پیام ( متن، زیر متن، فرا متن) باشید. >2 سال پیش
چگونه مهارت اندیشه انتقادی را در خود تقویت كنیم؟ در این قسمت از برنامه «رقص رسانه» شنونده اظهارات دكتر لیلا وصالی محقق و مدرس سواد رسانه ای درباره تقویت اندیشه انتقادی و چگونگی دستیابی به اهداف بنگاههای رسانه ای باشید. >2 سال پیش
مدیر عامل شركت دارویی آروان فارمد: قیمت گذاری دستوری در صنعت دارو رقابت را دچار آسیب می كند شنونده گفت و گوی برنامه «بر بلندای همت» با دكتر پژمان شیخ پور دارو ساز و مدیر عامل شركت دارویی آروان فارمد درباره تولید دارو در شركتهای دانشبنیان باشید. >2 سال پیش