رئیس اتحادیه حمل و نقل كالای شهری: بالاترین نرخ هزینهی اسبابكشی در تهران 8 میلیون تومان است شنونده بخشی از گفتگوی برنامهی «از رادیو تهران بپرسید» با عارف مرادی رئیس اتحادیه حمل و نقل كالای شهری درباره انتخاب باربری برای اسبابكشی و ... باشید. >7 روز پیش
كالا و مواد غذایی در نمایشگاه بهاره؛ 15درصد زیر قیمت بازار عرضه میشود شنوندهی گفتگوی برنامهی «از رادیو تهران بپرسید» با رضا كنگری رئیس اتحادیه بنكداران مواد غذایی تهران باشید. >1 ماه پیش
بربلندای همت با محمد بابایی مدیر عامل شركت پارسه البرز راویا شنوندهی بخشی از گفتگوی برنامه «بر بلندای همت» با محمد بابایی كارآفرین و مدیر عامل شركت پارسه البرز راویا باشید. >1 ماه پیش
امدادخودرو باید خودرو را به تعمیرگاه مجاز یا تعمیرگاه مدنظر مالك منتقل كند شنوندهی گفتگوی برنامهی «از رادیو تهران بپرسید» با محمدی طامه رئیس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، پاركینگ، كارواش استان تهران درباره خدمات این اتحادیه، بررسی شكایات، نرخ گذاری و ... باشید. >2 ماه پیش
بربلندای همت با رحمان آبیار مدیر عامل شركت آرین لایه بافت شنوندهی بخشی از گفتگوی برنامه «بر بلندای همت» با رحمان آبیار كارآفرین و مدیرعامل شركت آرین لایی بافت (نساجی) باشید. >2 ماه پیش
مدیر عامل شركت آتا (شیشه و سكوریت): برای جذب نیرو دنبال سوء پیشینه نیستم، كارم را با بچه های ندامتگاه قزل حصار شروع كردم شنوندهی بخشی از گفتگوی برنامه «بر بلندای همت» با علی علی تهرانی كارآفرین برتر و مدیر عامل شركت آتا (شیشه و سكوریت) باشید. >3 ماه پیش
راهكارهای افزایش فروش اینترنتی در كسب و كارهای مختلف شنونده گفتگوی برنامه «از رادیو تهران بپرسید» با مهندس پیمان ریحانیان فعال اقتصادی و مشاور كسب و كار درباره توسعه كسب و كار و افزایش مشتری فروشگاههای اینترنتی باشید. >3 ماه پیش
مزایا و معایب تجارت الكترونیك چیست؟ شنونده گفتگوی برنامه «از رادیو تهران بپرسید» با میلاد اسلامی زاد مدیر روابط عمومی انجمن تجارت الكترونیك باشید. >3 ماه پیش
چگونه سئو میتواند كسب و كار كوچك شما را متحول كند؟ شنونده گفتگوی برنامه «از رادیو تهران بپرسید» با مهندس پیمان ریحانیان فعال اقتصادی و مشاور كسب و كار درباره توسعه نشان تجاری برای كسب و كار باشید. >3 ماه پیش
مفهوم نشان تجاری (برند) چیست؟ شنونده گفتگوی برنامه «بازار تهران» با سحر ملكی كارشناس اقتصاد درباره مفهوم نشان تجاری یا برند باشید. >4 ماه پیش
مجموعهی سیستم حمل و نقل پُست، روزانه 350 هزار كیلومتر میپیماید شنونده گفتگوی برنامه « از رادیو تهران بپرسید» با مهدی مقصودی مدیر كل روابط عمومی و امور بین الملل شركت ملی پست ایران درباره وضعیت ارسال مرسولات پستی مانند، تأخیر، هزینه و... باشید. >4 ماه پیش
بازار خودرو، تسلیم بازار ارز شد شنونده بخش كوتاهی از برنامه «بازار تهران» درباره وضعیت بازار خودرو با توجه به سیر صعودی ارز باشید. >4 ماه پیش
چگونه برای كسب و كار خود مشتری بیشتری جذب كنیم؟ در این برنامه «از رادیو تهران بپرسید» مهندس پیمان ریحانیان فعال اقتصادی و مشاور كسب و كار به پرسشهای مرتبط با جذب مشتری در كسب و كار پاسخ میدهند، بشنوید. >4 ماه پیش
چگونه كسب و كار خود را تبلیغ كنیم؟ شنونده گفتگوی برنامه «از رادیو تهران بپرسید» با مهندس پیمان ریحانیان مشاور و متخصص حوزه كسب و كار درباره چگونگی راه اندازی كسب و كار، تبلیغات، جذب مشتری و ... باشید. >5 ماه پیش
ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی: مطالبات به حق مردم در زمینه فیلترینگ به موقع و بدرستی انجام خواهد شد شنونده گفتگوی برنامه «بام تهران» با عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی درباره حضورش در 13 آبان 58 در سفارت آمریكا و تسخیر لانه جاسوسی باشید. >5 ماه پیش
خدمات پس از فروش گوشی همراه شامل چه مواردی است؟ در برنامه «از رادیو تهران بپرسید» محمد سروش مهر كارشناس تعمیرات تلفن همراه درباره خدمات پس از فروش تلفن همراه و علت داغ كردن گوشی هنگام شارژ پاسخ میدهند، بشنوید. >8 ماه پیش
قیمت مصوب مرغ و ماهی در خردهفروشیها چقدر است؟ در آستانه نوروز و حلول ماه مبارك رمضان شنونده گفتگوی برنامه «بازار تهران» با یوسفخوانی رئیس اتحادیه مرغ و ماهی درباره قیمت مصوب مرغ و ماهی باشید. >1 سال پیش
درباره انتخاب نام تجاری كسب و كار خود چقدر میدانید؟ در برنامه «بر بلندای همت» شنونده اظهارات دكتر مهدی كریمی تفرشی كارآفرین برتر جهان اسلام درباره انتخاب نام تجاری در كسب و كار باشید. >1 سال پیش
مدت زمان خدمات پس از فروش تلفن همراه از بدو ورود به كشور محاسبه میشود شنونده گفتگوی برنامه «از رادیو تهران بپرسید» با سروش مهر مدیر خدمات پس از فروش یك شركت تلفن همراه درباره مراحل خدمات پس از فروش تلفن همراه باشید. >1 سال پیش
مفهوم مشتریمداری و اهمیت آن در كسب و كار در برنامه «بر بلندای همت» شنونده اظهارات دكتر مهدی كریمی تفرشی كارآفرین برتر جهان اسلام درباره عنصر مشتری مداری در كسب و كار باشید. >1 سال پیش
ثبات قیمت مسكن و بازاری كه همچنان در آرامش است! شنونده بخش كوتاهی از برنامه «بازار تهران» درباره آرامش در بازار مسكن و كاهش معاملات و ثبات قیمت باشید. >2 سال پیش
چگونه در سفر پیادهروی اربعین سفرنامه عكس تهیه كنیم؟ در این برنامه شنونده بخش نهم اظهارات محمد جوادفر مدیر مركز مطالعات سفرنامه و كارشناس سفرنامهنویسی درباره سفرنامه فیلم و عكس باشید. >2 سال پیش
چند میگیری داد بزنی؟ شنونده بخش كوتاهی از برنامه «رادیو اكتیو» درباره شغل دادزنی باشید. نام این شغل كمی عجیب به نظر میرسد و ممكن است در ذهن خود بگویید كه دادزنی چگونه شغلی است؟ آیا كسی هم سراغ این شغل میرود؟ >2 سال پیش
چگونه برای كسب و كار خود نام مناسب انتخاب كنیم؟ در برنامه «بر بلندای همت» شنونده اظهارات دكتر مهدی كریمی تفرشی كارآفرین برتر جهان اسلام درباره انتخاب نام برای كسب و كار باشید. >2 سال پیش
آیا قیمت سكه وكیومی با سكه باز تفاوت دارد؟ شنونده بخش كوتاهی از برنامه «بازار تهران»در گفت و گو با بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا و سكه و تفاوت سكه وكیومی با سكه باز باشید. >2 سال پیش
نقش و اهمیت پژوهش در سودآوری كسب و كارهای خُرد و كلان در این برنامه شنونده گفت و گوی امیر دبیری مهر با دكتر محمد حسین جبل عاملی مدرس و مشاور بین المللی بازاریابی، تبلیغات و برندیك درباره اهمیت و تأثیر پژوهش در كسب و كارهای خرد و كلان باشید. >2 سال پیش
چگونه كسب و كار كوچك خود را رشد دهیم؟ شنونده گفت و گوی برنامه «تهران من» 15 شهریور ماه با دكتر سحر گلكاری دكترای مدیریت و مشاور كارآفرینی درباره بازاریابی برای مشاغل خرد باشید. >3 سال پیش
سخنگوی سازمان تعزیرات حكومتی: قیمت هر شانه تخم مرغ بالاتر از 80 هزار تومان تخلف است شنونده گفت و گوی این برنامه با محمد علی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حكومتی درباره قیمت مرغ و تخم مرغ باشید. >3 سال پیش
كدام رویدادهای نجومی در تابستان با چشم غیرمسلح قابل دیدن است؟ شنونده گفت و گوی این برنامه با اشكان عارفی منجم و عكاس آسمان شب درباره رویدادهای نجومی كه با چشم غیرمسلح قابل دیدن است، باشید. >3 سال پیش
چگونه یك كسب و كار خانگی موفق راه اندازی كنیم؟ شنونده گفت و گوی این برنامه با دكتر سحرگلكاری دكترای مدیریت بازرگانی و مشاور كارآفرینی درباره راه اندازی كسب و كار خرد و خانگی، باشید. >3 سال پیش
درباره زمین و دیگر سیارات منظومه شمسی بیشتر بدانیم شنونده بخش كوتاهی از برنامه علم بهتر است درباره زمین و دیگر سیارات منظومه شمسی (عطارد، زهره، زمین، مریخ، مشتری، زحل، اورانوس و نپتون) و سال نوری و كهكشان راه شیری باشید. >3 سال پیش
چگونه می توان آجیل نو را از آجیل كهنه تشخیص داد؟ شنونده گفتگوی این برنامه با مصطفی احمدی رئیس اتحادیه آجیل و خشكبار تهران در آستانه سال نو باشید. >3 سال پیش
رئیس اتحادیه خشكشویی و لباسشویی:هزینه خشكشوییها بیشتر از درآمد آن است/ كسی مایل نیست در این حرفه فعالیت كند شنونده گفتگوی این برنامه با ابوالفضل رجب زاده رئیس اتحادیه خشكشویی و لباسشویی استان تهران در استودیو پخش رادیو تهران درباره وضعیت این صنف، مراجعات مردم و قیمتها باشید. >3 سال پیش
راهكارهایی برای جذب و حفظ مشتری در كسب و كار شنونده گفتگوی این برنامه با دكتر سحرگلكاری دكترای مدیریت بازرگانی درباره شلوغی كسب و كارهای اینترنتی و حفظ مشتریان با توجه به خرید سال نو باشید. (میزان سود كسب و كارهایی كه عمر طولانی تر دارند از میزان رضایت مشتریان حاصل می شود) >3 سال پیش
توجه به نیاز مشتری قبل از راه اندازی كسب و كار مهم است شنونده گفتگوی این برنامه با امیران كارشناس كسب و كار درباره راه اندازی كسب و كار باشید. >3 سال پیش
برند چیست و برندسازی چه ضرورتی دارد؟ شنونده گفتگوی این برنامه با دكتر لاله احمد پوری دكترای حرفه ای مدیریت كسب و كار درباره تعریف برند، ضرورت برندسازی و زمان ایجاد آن، باشید. >3 سال پیش
نقش الگوهای رفتاری مؤثر در كسب و كار برای جذب مشتری شنونده گفتگوی این برنامه با دكتر سحر گلكاری دكترای مدیریت بازرگانی و مشاور كارآفرینی درباره نقش الگوهای رفتاری مناسب و مؤثر در كسب و كار برای جذب مشتری باشید. >4 سال پیش
مدیر گالری خانه كابل: هدفم معرفی فرهنگ افغانستان به مردم ایران است در این برنامه شنونده مستند اختیاریه به تهیه كنندگی مینا نیكانیك در گفتگو با خانواده محمد موسی اكبری باشید. در این مستند از زندگی مردم افغانستان و مشكلات مهاجران در ایران و دغدغه های فرهنگی آقا موسی و خانواده او میشنویم. >4 سال پیش
كسب و كار اینترنتی و روش های طراحی سایت برای جذب مشتری شنونده گفتگوی این برنامه با رمضانی كارشناس تجارت الكترونیك درباره روش های طراحی و چیدمان سایت برای تبلیغ فروشگاه و جذب مشتری باشید. >4 سال پیش
اعتماد، فاكتور اصلی موفقیت در كسب و كارهای اینترنتی شنونده گفتگوی این برنامه با دكتر الهام رمضانی كارشناس تجارت الكترونیك و فناوری اطلاعات درباره جلب اعتماد مشتری و موفقیت در كسب و كارهای اینترنتی باشید. >4 سال پیش
نكاتی مفید درباره مدیریت ارتباط با مشتری شنونده صحبتهای دكتر محمود آسیاچی متخصص مدیریت صنایع درباره موضوع مدیریت ارتباط با مشتری باشید. >4 سال پیش
مدیریت ارتباط با مشتری را بیاموزیم! در این برنامه شنونده صحبتهای دكتر محمود آسیاچی متخصص مدیریت صنایع با موضوع مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری باشید. >5 سال پیش
افزایش قیمت خاصی نداشته ایم! شنونده گفتگوی این برنامه با تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف كننده و تولید كننده در خصوص افزایش قیمت های اخیر در بازار باشید. >5 سال پیش
واحدهای صنفی تماس با مشتریان را كمتر كنند شنونده گفتگوی فاطمه نیرومند با سیدرضا غلامی رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و اماكن وزارت بهداشت درباره دستور العمل های وزارت بهداشت برای فعالیت واحدهای صنفی با توجه به شیوع ویروس كرونا در كشور باشید. >5 سال پیش
بایدها و نبایدهای راه اندازی باشگاه مشتریان و كسب درآمد در این بخش از برنامه از رادیو تهران بپرسید صحبتهای مهندس بیجار كارشناس ارشد فناوری اطلاعات را دربارهی راهاندازی باشگاه مشتریان بشنوید. >6 سال پیش