عوامل مهم برای موفقیت نشان های تجاری چیست؟ مشاور و مدرس نشانهای تجاری، بازاریابی و تبلیغات، درباره رویكردهایی كه به افزایش سهم نشانهای تجاری ایرانی در بازارهای جهانی كمك میكند، گفت: باید در هر كاری با آداب، اصول و برنامه عمل كنیم تا بتوانیم در زمان كمتری نتیجه لازم را بگیریم. 2 سال پیش
جبل عاملی: وزارت امور خارجه، خط مقدم صادرات است خط نخست حمله در حوزه صادرات برای ایران در وزارت امور خارجه است گفت: سازمان توسعه تجارت نیز پشتیان او است. همچنین اتاق های بازرگانی تسهیلگر این امر هستند. 3 سال پیش
محمدحسین جبل عاملی: خلاقیت؛ عامل توسعه كسب وكارها خُرد است در كسب و كارهای كوچك با كمترین هزینه می توان خلاقیت به خرج داد و دولتمردان هم باید با تسهیلكار برای كسب و كارهای خُرد به كارآفرینان كمك كنند. 3 سال پیش
جبل عاملی: افزایش بهره وری مستلزم تغییر در ساختار است احساس نیاز به بهره وری، احساس نیاز به باور و اولویت بهره وری و میزان برنامه ریزی سه انگیزه اصلی بهره وری است. 3 سال پیش
لزوم مانع زدایی از راه اندازی كسب و كارهای كوچك/ قانون، نخستین مانع برای راه اندازی و آغاز كسب و كار ورود به شاخص های سهولت برای رفع موانع تولید، قدم نخست برای مانع زدایی از راه اندازی كسب و كارها در كشور است. 3 سال پیش
مزیت رقابتی، اولویت تولید است/ باید به برندسازی بیشتر توجه شود یك كارشناس برندینگ و كسب كار در توضیح نقش توسعه پایدار اقتصادی در ثروت افزایی كشور گفت: باید در كشور علاوه بر توانمندی ها به بازار هم توجه كرد و منابع و سرمایه های كشور را در جهتی كه امكان به وجود آمدن بازار رقابتی آن وجود دارد صرف كرد. 3 سال پیش